• Erik Jobben, Mart Pfeiffer, Ron Leegwater en Karin Scheepens tekenen het sponsorcontract tussen Rabobank en Het Cultuurgebouw.

Nieuw sponsorcontract Rabobank en cultuurgebouw

HOOFDDORP Rabobank heeft een nieuw sponsorcontract ondertekend met Het Cultuurgebouw Haarlemmermeer.

Schouwburgdirecteur Erik Jobben en relatiemanager Karin Scheepens van Het Cultuurgebouw zijn content met deze bijdrage van de lokale Rabobank. Met de samenwerking kunnen ook dit jaar de vier instanties in Het Cultuurgebouw een aantal extra activiteiten organiseren.

Een voorbeeld uit het sponsorcontract is het structurele partnerschap van Rabobank Regio Schiphol met schouwburg De Meerse. Het jaar 2018 markeert het 25-jarig jubileum van de schouwburg, en ook die van de samenwerking met de Rabobank. Om die reden wordt de warme band op feestelijke wijze gevierd met culturele activiteiten.

Ook steunt Rabobank het jaarlijkse Mediafestival. Nog nooit hebben kinderen zoveel krachtige en goedkope middelen tot hun beschikking gehad om zelf media te produceren en met elkaar te communiceren. Tijdens dit festival verkennen leerlingen de creatieve mogelijkheden van media en ontwikkelen ze een kritische blik door middel van workshops, films, discussie en masterclasses. Tevens sponsort de bank de activiteiten in de Kinderboekenweek. De ondersteuning heeft met name als doel om de Kinderboekenweek uit te laten groeien tot een groots kinderfestival met boeken, schrijvers, voorleessessies en workshops gericht op leesvaardigheid en leesbevordering. He festival is voor kinderen in de leeftijd van 6 tot 12 jaar.

Foto: Erik Jobben, Mart Pfeiffer, Ron Leegwater en Karin Scheepens tekenen het sponsorcontract tussen Rabobank en Het Cultuurgebouw.